Ett blogginlägg som kanske inte skulle ha blivit till; tveksamt om det handlar om Ash.

Äsch, det får vara med ändå. Det handlar ju i alla fall om långsegling och om Sven och Kerstin. Fast det handlar kanske mest om Allie, kan man kalla henne storasyster?
För er seglingsintresserade som har hittat hit, vill vi i alla fall passa på att tala om
att Sven, Emil och Kerstin ska hålla prat på Askims bibliotek i Göteborg den 16e april klockan 19:00. Det hele handlar om långsegling och om den resa vi gjorde 2010-2011.

Vi lovar att vi ska passa på att nämna Ash också..