I samband med att tiden gått har arbetet med vår andra Ash fortskridit.
Allt fler av de delar som från början satt på vår första Ash har hamnat på vår andra Ash och då vår första Ash lever vidare såpass mycket i vår andra Ash har beslutat att behålla vår första Ash omprövats.
Jag vill här delge information om att vår första Ash, som numer endast är ett tomt skal, är såld.

Haft ditt besök i Annapolis och EYC ! Hur kan jag skicka bilder till dig ? Tack för skott av Herreshoff 12 1,2 race . Skål , Terry